Scooter-cars (ENV 3-wheelers) from startup Nimbus from đșđž USA
-
-
Kaiken kaikkiaan se nÀyttÀÀ erittÀin hyvÀltÀ, se ei vain nÀytÀ olevan kovin vakaa kulmissa.
--
All in all, it looks very good, it just does not seem to be very stable at the corners.
-
@ava Did you see the Halo X model? It supports 0.93 g max lateral acceleration in corners using its Nimbus Balance
system.
-
This post is deleted! -
En ole asiantuntija, mutta ulkopuolelta skootteri nÀyttÀÀ liian futuristiselta, jos kÀynnistÀt tÀllaisen kÀynnistyksen kaduilla, luulen, ettÀ ihmiset valitsevat edelleen tavanomaiset demokraattiset sÀhköskootterit tai autojen jakamisen.
--
Iâm not an expert, but from the outside the scooter looks too futuristic, if you launch such a launch on the streets, I think people will still opt for conventional democratic electric scooters or car-sharing.
-
Onko tuollaisia nyt siis rantautunut USA:an. Tosi pienen nÀkönen kulkuvÀline, mahtuuko tonne edes isompi ihminen? Miten nopeesti kulkee, tarviiko noihin korttia? KyllÀpÀ jÀnnÀÀ jos noita saataisiin joskus Suomen katukuvaan, ihan ku jostain scifi-leffasta suoraan otettu
Oon kyllÀ sinÀnsÀ tutustunu hyvin nÀihin sÀhkökulkuvÀlineisiin ku oon ostanu sÀhköpotkulaudan itelleni ja mennyt sillÀ monia reissuja ympÀri kaupunkia. evxstore.com oli sivu mist löysin omani. Noilla skootteriautoilla on nÀköjÀÀn tommonen sovellus, toimiiko ne siis samoilla toimintaperiaatteella kuin kaupungin sÀhköpotkulaudatkin ettÀ on sellanen juoksevan kulun sovellus? VÀhÀn epÀilyttÀÀ tommosen murokipon turvallisuus jos noilla saa ajaa autoteillÀ.